Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2020 16:46 - Връщам се с кратките разказчета.
Автор: poptodoroff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 297 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес минах покрай бащиния ми дом... Не бях минавал като че ли от хилядолетия... Миналото ме заливаше по най-приятния начин. Спомнях си детските години, небрежната радост на едно дете. Колко ни беше тогава? Стигаха ни две пръчки и няколко шишарки и веднага се почваше война... Бях изгубил тази невинност. Нямаше как да си я върна... От това ме болеше. Болеше много... Бях изгубил приятелите си, съседите вече не ме познаваха. Бяха свикнали да гледат усмихнатото момченце с дългата коса. А днес аз бях мрачен, брадясал, с обръсната глава и между устните ми седеше цигара от най-тежките... И не беше само това. Бях си тръгнал по най-лошия възможен начин. Не оценявах какво имах. Скарах се с всички. Не казах и едно "сбогом" преди да напусна не само домът си, ами и страната си. Само че не смеех да се оплача. А и не исках. Заслужавам всичко, което получавам. На път съм да се отърва веднъж за винаги от това бреме. Но до тогава има много време. И седях, гледах къщата в която умря както семейството ми, така и аз. Валеше. Беше студено. Поседях, забелязах, че идват нови хора. Непознати за мен. Отдръпнах се, простих се с къщата, улицата и двора. Помолих за прошка, но в същото време ми стана толкова неудобно, че дори не можах да я измърморя под носа ми. Тръгнах си сякаш цялото ми детство бе нищо. И то всъщност е нищо днес. Един край. Едно мъничко петно в историята, която ще помня само аз. Дано някога отново успея да намеря покоя, в който бях, когато още се наричахме "деца".



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: poptodoroff
Категория: Лични дневници
Прочетен: 29076
Постинги: 26
Коментари: 33
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930